Home / ICT / Onze filosofie

Onze filosofie

Bekend probleem?
Binnen je organisatie is een aantal verschillende ICT-systemen actief van verschillende leveranciers. Veel samenhang is er niet; in ieder systeem moet apart maar wel dezelfde informatie worden ingevoerd. Er zijn nog veel Excel-lijsten binnen je organisatie in omloop en de digitale communicatie vindt voornamelijk plaats via e-mail met bijlages. Daarnaast zijn de verschillende systemen zo ingericht dat je medewerkers niet efficiënt en effectief kunnen werken en steeds maar weer extra handelingen moeten verrichten om de noodzakelijke informatie in en uit de systemen te krijgen.

Wil je als organisaties nu en in de toekomst het verschil blijven maken, dan is de juiste combinatie en afstemming van Mens-Proces-ICT van cruciaal belang.

Consequenties
Een van de vele consequenties is dat er veel van de schaarse tijd verloren gaat aan onnodig veel communicatie en handelingen om de ICT-systemen te vullen en bij te houden. Ook gaat er veel tijd en energie verloren aan het elkaar op de hoogte te brengen en te houden van de voortgang van orders, projecten, klachten, etc. Daarnaast zijn er nog tal van andere gevolgen te benoemen die veel extra geld, tijd en energie kosten om de processen gaande te houden.

Kennismaken met Pro4Staff?

ICT voor je organisatie laten werken

Waar wij in geloven …..
Pro4Staff gelooft dat ICT de bedrijfsprocessen binnen een organisatie zo optimaal en eenvoudig mogelijk moet ondersteunen. Niets meer en niets minder. Voor ons is de driehoek Mens, Proces en ICT altijd het vertrekpunt als we het component ICT binnen organisaties verbeteren. Deze driehoek moet goed op elkaar zijn afgestemd om het optimale rendement uit ICT voor een organisatie te halen. Elke organisatie is uniek en daarom heeft iedere organisatie zijn eigen ideale afstemming van deze driehoek. Onze mensen hebben ruime ervaring in het samenbrengen en het goed op elkaar afstemmen van de elementen Mens, Proces en ICT.

Wij zijn ervan overtuigd dat ICT de medewerkers binnen de organisatie moet helpen, ondersteunen en ontzorgen. Zo kunnen medewerkers de werkzaamheden uitvoeren waar ze goed in zijn en waarvoor ze zijn aangenomen. Ze hebben tijd en energie om echt toegevoegde waarde te creëren; een mooie basis voor verdere groei van de organisatie. Met andere woorden, medewerkers zijn met en voor klanten bezig. Met als gevolg tevreden en terugkerende klanten.

Juiste afstemming van mens-proces-ICT?